ZOBACZ TAKŻE:
Nowa hala w DS Smith w Kielcach. Większa produkcja i więcej miejsc pracy
- Podbudowę pod pobocza robią z ziemi-błota, którą przywożą ze stawu w Kurzelowie, a destrukt ze starej drogi sprzedają mieszkańcom - poinformował władze gminy w środę na sesji radny Wiśniewski.
Po sesji burmistrz Włoszczowy Grzegorz Dziubek pojechał z nami na wizję lokalną tej drogi, żeby przekonać się osobiście, czy rzeczywiście tak jest, jak twierdzi radny z Kurzelowa. Przy nas zadzwonił do inspektora nadzoru tej inwestycji, który zaprzeczył tym doniesieniom.
Inspektor stwierdził, że destrukt asfaltowy został pokruszony i częściowo wykorzystany na podbudowę nowej drogi i nic mu nie wiadomo o błocie ze stawu, wykorzystywanym do podbudowy poboczy. Powiedział, że pobocza będą zrobione zgodnie ze sztuką budowlaną, z właściwego kruszywa.
Przebudowa drogi wojewódzkiej 785 jest praktycznie na ukończeniu. Drogowcy kładą ostatnie warstwy asfaltu, kończą budowę chodnika w obszarze zabudowanym, wycinają drzewa w pasie drogowym, czyszczą rowy odwadniające i wykonują pobocza. Droga 785 na tym odcinku zmieniła się nie do poznania. Inwestycja pochłonie 6,7 miliona złotych. Drogę wykonuje kielecka firma Fart.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?